Novosti, ki jih uvajamo ...

Glede na številne predloge in feedbacke vseh članov bomo v naslednjih tednih poskusili projekt izboljšati s spodaj navedenimi dejanji, ki jih bomo v mesecu novembru čim preje poskusili realizirati:

1. Nekateri izdelki bodo dosegljivi ves čas – bodo na zalogo!

Kot mnogi že veste, smo v zadnjem času okrnili ponudbo izdelkov različnih dobaviteljev zaradi slabega sodelovanja, zamujanja dobave, manjkajočih izdelkov, razbitih pošiljk ter slabe logistične izvedbe določenih ponudnikov. Na našo ekipo je to metalo slabo luč, nekateri člani pa so bili razumljivo nezadovoljni in zato so bile na tem področju potrebne spremembe. 

Po novem bodo izdelki, ki jih ponujamo v okviru projekta Nakupujmo skupaj ceneje, v našem skladišču na zalogi, torej boste ob prevzemu lahko naknadno naročili tudi dodatno količino želenega izdelka. Izjema pri tem bodo le živila, ki morajo ostati sveža in jih ni moč imeti na zalogi, kot je to npr. zelenjava, sadje, mlečni izdelki itd.

Zaradi tega dejstva je (kot ste sami lahko opazili) ponudba malce bolj okrnjena, vendar kar je za vas in nas najbolj pomembno, izdelke boste prejeli, saj bodo že vnaprej na zalogi. Bomo pa številne izdelke in ponudnike, ki ste jih v preteklosti bolj množično naročali, vrnili nazaj v ponudbo (eko oreški in stročnice, basmati riž, izdelki ponudnika Harmonija narave, Bufo itd.).
 

2. Skupnostni projekt – organizacija ozimnic.

Kot smo že sporočili, smo naši sorodni skupini pri projektu "OZIMNICA" akcija skupnostne samooskrbe 4 letni časi, pomagali na ta način, da smo ponudili pomoč pri operativi in izbrani lokaciji na Tržaški 135.

V bodoče bomo torej, poleg tedenskih osnovnih naročil, v sodelovanju z drugimi sorodnimi skupinami organizirali projekte po principu ozimnic, kjer bomo vsem našim članom zagotovili skupnostno samooskrbno naročanje ozimnice po dostopnih cenah vseh slovenskih ponudnikov. To bodo posebej objavljene akcije, o katerih vas bomo še pravočasno obvestili.

3. Uvedba pavšala za pripravo naročila.

Do sedaj je bilo delovanje društva in koncept skupinskega nakupa poleg našega velika truda in radodarnih donatorjev financiran zgolj iz naše strani.  V manj kot letu dni delovanja smo vam želeli pokazati našo energijo in voljo v uspeh projekta Nakupujmo skupaj.
To smo počeli zase in za vas, da lahko vsi skupaj nakupujemo po ugodnih cenah lokalne in ekološke izdelke. Pri tem ste nas s svojimi odličnimi "feedbacki" motivirali in spodbujali, da nadaljujemo zastavljene cilje, kljub velikemu odrekanju, ki ga imamo kot prostovoljci s tem projektom.

Ker želimo, da projekt obstoji tudi na dolgi rok in ker vam iz tedna v teden zagotavljamo nove in nove prihranke, je po našem mnenju prav, da tudi vi podprete ta projekt na naslednji način.

Članstvo v skupini še vedno ostaja brezplačno. Toda zaradi nemotenega delovanja z naslednjim naročilom uvajamo naslednjo novost:

NADOMESTILO ZA PRIPRAVO NAROČILA oz. t.i. plačilo pavšalnega zneska na naročilo v višini 1,9€ (t.i. "strošek priprave paketa").

Ni veliko, ampak vendar dovolj, da to omogoči nadaljnji razvoj našega projekta in finančno delovanje projekta. Naše skupno delo s tem sicer še zdaleč ne bo pokrito, vendar nič zato, delamo za vse – vas in nas.

Pavšal bo v račun dodan avtomatsko in bo jasno razviden na samem računu. Za 1,9€ boste tako ob vsakem naročilu prejeli "moč skupine" ter zmanjšano ceno, ki si jo izbori od ponudnikov naša skupina.

Ta teden oz. to naročilo je bilo za vse člane še brezplačno, strošek priprave naročila pa se bo avtomatsko začel obračunavati ob naslednjem naročilu!

Ali to velja tudi za nove pridružene člane?

Vsak novi član bo prvi dve naročili imel brezplačni v t.i. testnem obdobju, da bo spoznal sistem in delovanje našega društva. Po dveh brezplačnih naročilih pa bo pri nadaljnjih oddanih naročilih pavšal prav tako avtomatsko obračunan.

Prijava na e-novice

Facebook